HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.05. 10:29 sárkányszív (törölt)

Újra hétvége.

Címkék: újra hétvége.

Fel kelt a nap  és minden gyönyörű napos az idő bár az éjszakai eső kissé lehűtötte azt az eszméletlen forróságot.Ez nagyon jó.Hallgatom micsoda földrengések voltak a Jappánoknál ,a csendes óceán nem volt most túl csendes.Hallgatom a meteorológust nagyon szeretem ezt a fiút ,ez töviről hegyire elsorol mindent csak győzzük halgatni.

Borzalom ez a kalifornia nem mennék oda ,gyújtogatnak ,miért vajjon ,ez nekem magas ,és sajnálom nagyon az embert és a természetet.Neked is szép hétvégét, és a Rozáliáknak is !

Nekünk olyan kellemes idő van itt ,mindegy ősz nem ősz ,szép nekem ,igaz én nem számítok .Búcsú lesz a szomszéd faluban ,az Egregyi búcsú nagyon híres ,szeretném én is megnézni ,lehet sikerül.Van egy Mária kútja de ki van száradva.Sajnos , bár ez nem von le semmit  az értékéből ,és áhítatából.És  ott van nekik még a Máré vára ,imádom azt a tájat ,jó vasárnapi túra ,kirándulás lelki kikapcsolódás.

Nem baj ha esik ,had essen,én akkor is megyek az esőben ha már nem látok a csapzott hajamtól,igen egy parlagi ,magyar tarka vagyok nekem minden idő ás táj a szívem csücske,mert enyém ,tiéd, mindegyikőnké ,szeressük hát .Ma énekeltük a Boldogasszony  anyánk- at ez nekem nagyot emelt a hétvégén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr381361529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása