HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.09. 15:37 sárkányszív (törölt)

Van egy pillanat.

Címkék: van egy pillanat.

 Ha gépkocsiban ül az ember ,nagyon jól érzi magát, szeretné megmutatni hogy ő a leges-legjobb sofőr ,a többi.. minek jönnek ki az útra, mind  hogy is mondjam a sofőr  nem minősíthető a gyalogos tehén ,csak ő a spéci az igen .De valamire felhívom a figyelmet kedves sofőr urak az a pillanat amikor alkonyatkor ,még alig sötét ,a lámpa ég két kocsi egymás mellett halad ,van egy pillanat ,mikor a sofőr semmit nem lát.

Sajnos ez tény ,erre nincs orvosság ,csak az óvatosság ,a nagy figyelem  és a szerénység .ha van ilyen ,mert utána nem lát az ember és lehet biciklis vagy gyalogos, ó sajnos éltem át ilyet rettenet,elmondhatatlan ,igaz nem mindenkinek,van olyan aki ott hagyja az útfélen áldozatát,persze mindketten azok ,mert szándékosan senki nem akarja .

Itt a szüret az ősz mennek a bringások emberek vigyázzatok ,rajtatok ne múljon más ember élete.

Ó egyszer egy  vásárlásom után mentem a kocsihoz toltam az árút ,ugye a parkolóban nincs külön gyalogút ,egyszer egy kocsi hátrulról elkapja a szoknyám ,igen úgy fordult a sofőr ,pont rám, kérdem mi volt ez ,miért vezet így na kaptam hideget meleget ez nem séta út ,nem, nem szaladtam hisz talán az út mindenkié.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr421438878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása