HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.22. 18:04 sárkányszív (törölt)

Ami jár az jár.

Címkék: az jár ami jár.

Legutóbb kiakadtam a "Jóban rosszban" gárdától ,ám rá jöttem rögtön nem ők a hibásak,vannak ott rendezők is akik mindent látnak .De most napok óta motoszkál bennem ezt jóvá kell tennem.Igen szinészeink,nekem kedvesek,mindenki hozzá nőtt szerepéhez ,a Barbi csere nem volt rossz dolog,és a Roland is meg férfiasodott,nos Előd..hát jó volt igazán neki való ez a figura ,de úgy néz ki boldogok nem lesznek soha.Majd csavarnak a dolgon ,mer a lány mást érdemel ,bár az élet egy ármány ,soha nem a szerelem a győztes.Vagy mégis ,biztosan valahol működik.Nos csak dicsérem őket nekem megfelelnek,igazán kedvesek és élethűek. Jó lehetne kekeckedni mint mendennel ,én ezt szoktam meg nem sokfélét nézek én inkább nyomogatom ezt a csoda masinát és közben másokra hozom az idegbajt.Értem én mikor azt mondják a tudorok ,olyan hülyék ,még az Izaurának is gyüjtenek,igen biztosan ,beszéltem én olyan asszonnyal ,aki azt mondta ő nem megy maszekhoz vásárolni mert azok harácsolók.Nos? Igen így érthető Izaura .Meg a többi is.

És még szeretném kérdezni ,jó Bujtor István vajon hogy van ,és mi történt vele,aki maga volt az élet erő egyben .Igazán érdekelne.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr621399938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása