HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.12. 21:43 sárkányszív (törölt)

Mint még annyi mást ..

Címkék: még mint annyi mást..

Nagyon sok mindent nem értek én még itt az neten,de szűken mérik a segítséget, volt már kit kérdeztem és segített ,volt mire magamtól jöttem rá, sajnos nem tanultam ezeket ,de azt mondják az élet az nagy tanító.

De majd iparkodom most kaptam egy jó könyvet ,nem lesz könnyü de a gesztus az mindennél előbbrevaló. Ha ide leülök ,az időérzékem oda.

Nem értem magam ,és nem vagyok egyedül.Szép a dolog ,mármint ez a blogozás ,egy nagyszerű lehetőség ,egy jó megoldás ,segíti az embert nagyban ,de árt is néki.De azért gondolkodunk ,hogy tudjunk megállni. És tudunk? Nehezen mert emberből vagyunk és mindig többet akarunk ,de olyan furcsa némely dolog  és ez vígasztal ,vannak egész családok kik beáltak és üldözik egymást a gépükön mivel egy van nekik és használlja mindeggyik.

.Haladunk ,mondhatom ,gyönyörűen. Megjött az eső itt van ,hála Isten,hiszen száradtak ki a fáink, kidőltek a virágok ,tövestől, és .. hallottatok már legyet sikoltani?A minap egy jókora példány besomfordált belőlle,ösztönösen estem neki ,azonnal végezni vele,az ember esze addig nem ér el ,ez is egy élőlény ,ne bántsd.

És figyeljetek a légy sikoltott! Hallottam saját fülemmel, zúgni és döngicsélni ,hallottam már ,de ez elgondolkoztatott,másként fogok a kitessékeléshez legközelebb. Jó ez emberileg ugye természetes lecsapom a legyet ,eztán ez másként lesz.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr341446150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása