HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.17. 00:22 sárkányszív (törölt)

Már tiz perce elmúlt.

Címkék: már tízperce elmúlt.

                Bizony éjfélt ütött már az óra ,vajon a bölcs bagoly alszik e már vagy ő is irkál valahol?Oly sok szépet is lehet itt tapasztalni,meg nem szépet is.De mikor rám hagyta hogy így van nem mondta hogy ,szóval nem húzta le elég kekeckedő hozzászólásom ,akkor szégyelltem magam.Lám mégis igaza van és milyen okos,én nem látok a szememtől ,még hogy fiatalabb,mármint én,köszönöm.Ez nagy lélekre vall,tudtam előbb utóbb kibukik belőllem ez a beismerés,de nem bánom. Ami jár az jár.

Ám vannak mások akik nem fogadják el embertársukat,nem hízelgésből mondom hogy légy szíves,és kérlek,nem úgy is gondolom ,ha valamit kérek amit én rontok el azt  úgy illik hogy megköszönjem ,mármint a feltételezett segítséget,ami nem nagy dolog,mert eddig is jól volt így majd legfeljebb,nem megyek sehová,igaz nállam nincs titok ti tudhatjátok,hisz elég nyilt vagyok ,de akkor is ,de ha nem akkor nem.Kész.Még láttam a Tejút rendszert,és az északi fényt,egy videón ,ó nagyon nagyon szép.Lelkendeztem egy sort erre jól rám ijesztett a gép,el innen gyorsan ,pedig néztem volna még.Igen látszik a tudatlanságom ,de mindenki kezdte valahol,nos én pont itt és pont most.Kifogtuk egymást.De majd lesz ez még jobb is remélem.Most jó éjt kedveseim .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr451387517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása