HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.23. 14:26 sárkányszív (törölt)

Szólnák én...

Címkék: én... szólnák

Szívesen hozzászólnák némely helyen,ami látszik és tetszik nekem ,de ez oly csalóka ,próbáltam már bejutni  az sem ment ,nehéz volt ,és mikor sikerült rám ügyet sem vetettek ,nem is válaszoltak, pedig írtam a komentet is ,mert ismerős volt ,na nem olyan nagyon csak együtt voltunk az indán ,aztán ő a barátnőjével elpályázott mi földi gyalogok ott maradtunk.Én mentem utánuk írogattam az egyik  felelt is a komentemre ,de nagyon egyoldalú  a dolog ,én írok komentet mint jó szolga ,ő meg nem.Sajnálom azért írom ezt mert ujjra van egy gyönyörű hely amit látni jó volna ,de úgy vagyok vele mint a Kékszakállú várával Edit, nos én nem ,nem megyek be.Nekem ez nem való, nem vagyok a Trójai.            Hú ez nagyon tudományos és misztikus egyben ,de ne fényezzem itt magam ,szóval én is vagyok aki vagyok ,mindenki az ami akar,most ilyen vagyok ,de nem sokáig ,értem én ,és igaz is csak egyedül nékem ez  a csere nem megy.De majd megy. Bár nem sok lesz a nyereség, nincs nállam semmi légies vagy lepkeszerű ,vagy álomképbeli,csupán egy kis semmi ,azért sem mondom a következőt ,mondja úgyis más.

Mikor elhagytak,mikor lelkem roskadozva vittem

Csöndesen és váratlanul átölelt az Isten.    (Ady)

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr251401844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2009.09.23. 15:43:12

Ne keseredj el, sajnos ilyenek az olvasók, néznek, de a fáradságot nem teszik, hogy írjanak is...én sem szeretem az ilyet. Biztos van pedig olyan írásod, amihez hozzá lehetne szólni. Azt tudom, hogy mindenki rohan itt az interneten is, itt a bloghun is, nem ér rá kommentezni, plusz közömbösek az emberek.
Írj állati izgalmasat, érdekeset, felháborítót, rögtön lesz komment!

sárkányszív (törölt) 2009.09.23. 18:19:13

@őszecske: Nem ez a gond,tudod én szívesen néznék benn szét a szép helyeken de olyan szigor és nehézség van az ember kedve elmegy.

Pán Péter 2009.09.24. 13:25:04

@őszecske: Hát,Szerintem egy blog lényege nem az hogy mások tetszését megnyerjük,vagy népszerüek legyünk,hanem hogy ki irjuk ami a szivünket nyomja.Én például soha nem akartam sok olvasot persze örülök nekik.Én amikor elkezdtem a blogomat irni amit sajnos már nem láthatok mert kitöröltem,tehát a mostani blogom az uj.Akkor csak egy olvasom volt és kb 1honapal ezelötig csak ö olvasot,és néha komizot.Na mindegy elégé letértem a tárgyrol,sajnos nem tudom gátak közé szoritani a gondolataim:D.Tehát nem az lényeg hogy menyit és mit komiznak,hanem hogy te élvezed.De azért én köszönöm hogy olvasol,te is az a pár ember közé tartozol akit értékesnek tartok itt blog.hun:D

Pán Péter 2009.09.24. 13:26:07

jah bocsi csak a válasz eleje ment öszecskének,a vége sárkányszivnek szolt,habár most már,öszecskéhez is belesek:D

sárkányszív (törölt) 2009.09.24. 16:16:01

@Pán Péter: Mélyen megtiszteltél, de én az indáról indultam ám ,és ott már megadtam ami jár neked.

sárkányszív (törölt) 2009.09.24. 16:20:32

Ja és hogy felhomályosítsalak titeket ,pór nép itt ezen az oldalon van ám az " Aranykoporsóidézetek" C. Írás is amiben elmondom milyen hülyék vagyunk.Na .

őszecske 2009.09.24. 16:59:59

Én is azért kezdtem tavaly, mert úgy éreztem közlendőm van mindenkinek!!! :)

ildsisy 2009.09.24. 17:03:37

@Pán Péter: Mikor elkezdtem írni a bloghu-n rengeteg elmondani valóm volt!!!! Nem tudtam magam leállítani, mert csak jöttek és jöttek az ötletek! Szerintem nem gáz, ha az ember itt ír a bloghun, csak jól kell megválogatni a történeteket, szavakat.:)
süti beállítások módosítása