HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.22. 01:55 sárkányszív (törölt)

Néztem a csillagokat !!

Címkék: néztem acsillagokat.

Kinn voltam igen a sétáló útcán ,jó sötét van és nagyon sötét, igazi őszi sötétség.De!!A tücskök gőzerővel ciripelnek ,ahogy csak bírnak ,bár mikor másodszor kimentem már halkultak ,igeeen,tudnak altató dalt maguknak cirpelni csoda szép.Láttam a Tejútat, keletről nyugatra húzódik fölöttünk nem tudom nem e fordítva de így is szép ó mennyi csillag lakhat ott,én gondolkozom hogy felszálok és szétnézek nálluk,na de ma már ilyen posztot írtam vagy tegnap? Tudja a szösz.De rengeteg a csillag van hunyorgós is, nézzétek egy kicsit meg emberek.Csillagfényes jó éjszakát....MINDENKINEK:!! Azért is.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr581398580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2009.09.22. 10:12:52

Szép és nyugalmas lehetett a csillagos éjszakában sétálni...:)
Őszi éjszaka!

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.09.23. 00:35:52

milyen más ilyenkor a levegő szaga is :)

sárkányszív (törölt) 2009.09.23. 07:01:34

@éjszárny zöldi: Mindig nagyon szép és jó.Minden éjszaka.
süti beállítások módosítása