HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.07. 21:54 sárkányszív (törölt)

Forog és forog.

Címkék: és forog forog.

Megint porlanak a napok.Nem állunk ,haladunk,én igaz nem ,az enyém melléken van ,de jó

itt nekem,nézelődök szemlélődöm  van ami tetszik van ami nem ,arra gondoltam ma nem is írok ,minek,csak. Azértis.Csakazértis.Pedig tanulhatnák is addig ,meddig ? Volt belőlle már

részem,egyszer letettem azt mondtam többet nem ,elég volt. Elég volt a munkába rohanásból, haza szaladásból, főzzél, ovoda, iskola, tanulj ,vasalj de mindig csak azt ami

épp kell többre nincs idő,takaríts ,napról napra és érdekes akkor még nem figyeltem a kerék forgását.

Most az esti celebeket nézem így gyorsírás közben ,nem tudom mi a gyors,ja a vonat ,én

nem,nos a Bódi Margó keresi az angol szavakat, igaz még csak keresi,de már az is

valami,én már nem is keresem,ja a Margó kedves kis nő van benne női rafinéria,de okos is és a férjét nem szereti,imádja.Ezt csak úgy észrevettem ,szép a szerelem .

Nem értem magam,nem akarok hasonlítani,sem megfelelni én már senkinek.Így volt szép és megismételhetetlen.Mert segített a teremtőm nekem.Adott két kezet és ezzel mindent lehetett tenni,és tettem is ,sőt teszem most is amig lehet,és boldogan teszem.

Kitelt az esztendő, olyan volt mint a mesében itt nem egy napig tartott az esztendő ,csak úgy általában.Volt.És most hová jutottam van időkerekem!Nevetnem kell,jól elvagyok magammal ,időnként.Ha gondolkodom ,de jobb a rózsaszín köd,akkor mindent lehet álmodni.

Álom ,már az sincs az altató nem engedi.Pedig voltak szépek ,főleg az utóbbiak,de fölébredtem és ez nem tetszik.

Nyugi, nyugi majd jön még álom de az nem altatótól,azt ki kell érdemelni,megszenvedni,igen mindenért meg kell dolgozni.Kíváncsi lennék ,jé ez még akkor sem fog elmúlni,szóval támogatás lessz e vajon ott?És kinek ,érdem vagy előírás szerint?Nos annyira nem vagyok kíváncsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr31367041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása