HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.30. 16:49 sárkányszív (törölt)

Mit is akarok?

Címkék: is mit akarok?

Ha én azt tudnám.Nem itt tartanák.Valahol vízeséseknél járnám a szép tájakat.Na .Katt. Megáltunk!! Valaki szóljon már a kezelőnek,nem megy a kerék egyet ismétel folyton.Jön is a kedves ember ,nézi a kereket,rámmutat ,szálljon le, utána mehet.De miért? kérdem én? Azt mondja ,azért kedveském mert magáról már nem lehet egy jó fotót sem készíteni én meg itt fotózok ,itt lenn, nézze meg .Igaz .Igaza van,mondtak már nekem mást is nem soha nem feledem,volt már úgy más is ? hogy érezte a szívéről a könny csepeg le ,és le ,sírni lefele? Illetve befele,nyelni nagyokat azt lehet ",rothadó hús" mit árulnak ,az sem különb.

Kíméletlenek, kegyetlenek,pedig emberek ez nem érdem ez egy álapot,örülj ha megéred a holnapot.És én ,betörött fejű -igen vállalom ,az orosz katona vágott fültövön,mert anyám kellett volna én karján ültem ,egy ostorral jól rá ,illetve rám csapott.Akkor mondtam az első szót.Nem szeretem ruszki kamerád.Ja ez nem egy szó? Oda se neki.A cikkem ezt még elviseli,de nő bennem a harag,vagy bánat? Már nem is tudom.Majd megtudom.Akarom?  És mondok még verset? Valaha, vagy így gyógyítom magam ,ostorozva ?Ó nem vagyok már szomorú szép az idő de az sem jó mikor eső kell ,por és szélvihar van, pont a fordított mint ami kell ,és ami van.Nállam is ilyen van.Holnap talán megy a kerék ,talán ,hoz valami jó kis ,izgalmas ,nem lelkizős történetet.Én jól érzem magam ,mert számító gépem van.

És ha ide ülök elé ,mindent elfeledek ,lassan ,és akkor már járom az álmaim útját mert itt lehet. Ezt még lehet.

 Látod az ereket,érzed a gyökereket? Látod a könnyeimet?

.Hú hát ez még nekem sem tetszik,lehet leszedem?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr221418481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása