HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.20. 13:57 sárkányszív (törölt)

Csak vagyok.

Címkék: csak vagyok.

Nem nem fogok búslakodni hogy nem történik semmi,dehogynem ,de nem érdekel eddig is voltam a hintán ezután is leszek ,majd kapaszkodom ,nem én már csak ilyen leszek, legyen komoly aki akar,nem érdekel szidnak is rendesen ,a képemen már nem fér el, de akkor is a hinta még forog, és  meddig ? A míg lenem szállok mármint nekem ,igen ez ilyen ez tízezer éveken át meg nem áll.

Ne is álljon meg sok kedves ember had érezze jól magát, mindenki a maga hintáján ,nekem olyan dolgokat ajánlanak,miken ők már túl vannak, nos most ott nincs megálló . Na ahhoz képest hogy ma nem történt semmi,elég jól elvagyok.Ja hogy hogy vagyok? Ahogy  mondják, jóni ,jó ,de jobb nincs ? hát nincs. Ez van.Nagyon írígy vagyok ám ez talán nem baj ,láttam majdnem hasonló címet ,na az igen. De nekem ez van ,ez jutott,talán lesz még jobb ez a blog.Mert mindig félni nem lehet,élni kell az életet,mint olyat,ha van.

Meglehetősen delelőn van a Nap, nemsokára estve van ,meglátjuk mit hoz. Jajj ,a nyári éjek  gyönyörűsége oda van ,nállunk most olyan sötét az éj nem merek menni az úton csak lámpa alatt ,ami nincs az én utamon egy sincs ,kispórolták, másfelé még a hegyen is van itt több útcában tök sötét ,huh ,nagyon félelmetes,jó majd ijesztegetek.Ja tőllem az is kitelik pedig erősen megfogadtam ,komoly leszek,legyen aki akar én nem leszek .Szebb napokat mindenkinek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr441463025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása