HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.29. 15:18 sárkányszív (törölt)

Kirándultam.

Címkék: kirándultam

Ó ma szép helyen voltam ,jó Máré várát elfoglaltam.Igen csak így simán ,én magam ,a belépő után falra fel,a környék gyönyörű ,a kísérő lenn magyaráz a többieknek én a falon,azt kérdi minek lesz a fotó mondom kiteszem az internetre,had lássák mások is milyen szép helyeink vannak itt.Azt mondja a jó hadfi ,ugyan ott már annyi van.Ja lehet hogy van, csak nem nekem ,és nekem is kell mert szeretem .Hát sikerült megint kihúznom a gyufát ,nem jól szóltam vissza ,nem voltam elég kedves ,mert aztmondja hol laknak,mondom házban! Na erre ,bevágta a durcát.

De most komolyan ,ott mások előtt ismertessem a lakcímem? Jó ez megvolt.Sorolja a történéseket mi hogy történt valaha ,a várkisasszonnyal meg a szerelmével és az édes anyjával, kérdezem hogyn is volt ,nem válaszol nekem.Rögtön otthonosan éreztem magam ,ezt már megszoktam.Jól van ,lefényképeztem az ismertetőt ,de a lényeg az velős leláncolták a várpincében az úrnő leányát és mellé rakták a kincset is ha valaki megtalálja ,kiszabadítja az övé a keány és a kincs is ,csak egy jó barna medve őrizte a lányt, hogy meddig ,azt ki tudja .Én másképpen tudtam ,de ez is egy monda.

És az Egri csillagok is itt ketdődik el ,Vicuska és a Gergő gyerek ebben a patakban pancsikolt mikor Jumurdzsák rájuk lelt.Innen rabolta őket el.De ez már más történet.

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr941415746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.10.03. 16:23:39

Észrevettem, hogy én is bárhova megyek, szólnak a múzeumban, vagy kiállításokon, ne fotózzak, vagy 300 Ft-ért fotózhatok, /pl.ez Posta múzeumban, a világörökség napján!/. Ez egy új dolog, jól válaszoltál, csak sértődösek az emberek,nem kell törődni velük, jól mondtad: házban laksz /nevettünk itthon ezen.../
Az Egri csillagok története is az egyik kedvencem! Ha tudsz valami olyat, amit pesti ember nem tudhat, írd majd meg.Érdekeseket írsz.

őszecske 2009.10.03. 16:45:05

Lehet, hogy a kisérő, idegenvezető azt hitte külföldi vagy, azért kérdezte talán, kiváncsi volt.
Nem is kell sosem kiadni a címet stb.senkinek.
Jól válaszoltál...:)

tanillati (törölt) 2009.10.05. 10:09:07

@őszecske: Bizony nem idevaló vagyok ,én is tudom.

tanillati (törölt) 2009.10.05. 10:10:27

@ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad.
süti beállítások módosítása