HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.20. 23:38 sárkányszív (törölt)

Bejöttem!!

Címkék: bejöttem!!

Hú ! Emberek! Kinn voltam a sétámon ,na nem ott ahol gondoljátok ,hanem itt a mi madárdalos falunkban ,a sétáló utcámon.Igen ilyen is van ,kineveztem ,valami kell legyen nékem ,sajátom is ha már egy clubbom sincsen..no nem panaszkodom ,nem is kell.

Vagy mégis,gyorsan beszaladok és inkább belépek valahová még az éjjelen,nem bánom csak fűtsenek, mert kinn iszonyú a hideg az ujjaim lefagytak, látszik a lehelet.Ja ma egy nagy fekete varjú szállott a falunk felett érdekes csak egyet láttam,pedig ők csapatosan vonulnak ,ez hideget jelent azt mondja a százéves tapasztalat.

Pécs fölött ott az esthajnalcsillag egyedül ,sehol a Hold, vajjon ilyenkor merre járhat?

Biztosan kicsapong,hiába  szerintem ő a Férfi az Esthajnal a Nő na biztos ő is a szőkék közül való ,ha képes hajnalig várni arra csapodárra.

Mentem egy darabon a sötét utcán imámat suttogva ,bátorítva magam ,de olyan sejtelmes az út, nem ,most nem akarom, még megijednek tőllem ,és azt sem akarom.

Akkor mit akarok,semmit.Most már csak aludni ,kedves ugye Te is nyugovóra tértél,Szóval mindenkinek kívánok ismeretlenül is ilyen gyönyörű ,mert meg kell adni gyönyörű csillagfényes éjszakát.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr601464449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2009.10.21. 09:26:17

Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál?
Hideg van, szinte nincs is kedvem kimenni az utcára, mi lesz később?...:)
süti beállítások módosítása