HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.09. 09:49 sárkányszív (törölt)

Veréb farmunk volt.

Címkék: veréb volt. farmunk

Most visszalépek pár időfokot ,a régebbi dolog ami eszemben jutott,édes volt és szívszorító.

Hőskorban ,az átkosban volt egy kis faházam ott mértem ,és vártam  az időt mértem a vevőt vártam ,akkor jöttek a multik,mindenki oda ment már akkor is nekünk órákat kellett várni míg jött valaki, azt mondod miért nem adtam olcsóbban ? Gondolkozz hol kaptam én árút úgy hogy hónapokig nem fizetek ? Nekik akkor és most is úgy van elviszik az árút , és vagy, vagy nem alapon fizetik,de inkább nem.És ez nem verseny ,ne mondjam mi.

Akkor nagyon gazdag voltam a téli időben álltam a nyitott ablakban ,jöttek a verebek, igen a verebek,éhesek voltak mind a tizeneggyen.Valószínű mindenki jött a családból ,senki otthon nem maradt,én adtam nekik mindent, mogyorót, diót, ami mag volt ,a férjem ha leváltott ő is etette a családot,azt mondja a gyermekem ,az redben van ,megértem  etetitek őket,sajnálja az ember hidegben éhen ,szegények.De Apuka etet simán ,igaz a veréb bejön hozzá a bódéba ,ráül a mérlegre és onnan tátog hogy adjátok ,éhes vagyok ,de Anyuka még meg is rágja nekik a magot ez nem túlzás kicsit?És ha tudtad volna kicsim ,még beszélgettünk is , valaha hallottam ők kisérik a lelkeket mikor elmennek,segítik,mondtam nekik ,ugye lesz nállatok térkép jó helyre  segítetek?

Sajnos mindig ilyen voltam csak a hasznot a protekciót lestem.Már nem változom ezt is azért írtam le a protekció miatt,hogy kinél? Rád bízom,tudod e.Most a galambok turbékolnak a kertünkben,tavaly az egyik párját lelőtte valaki azóta is azt keresi. És ő látta hogy ki tette,mi nem tudjuk ,de sajnáljuk igazán ,nincs párja csak nótája azt sírja folyton,nem értem őket a logikát ,azóta nem nőtt fel új generáció amiből választhatott volna? Még mindig vissza sírja? Ez nekem magas ,mint nyúlnak a lórács,de ha galamb leszek biztos értem majd.És nektek megírom ,igérem.

 Meg kötöttem szép pulóvert ,minden családtagnak ,igaz az ujjaim rendesen fáztak ,mondta az egyik vevőm ,soha én még nem kötöttem ,de magát láttam a nyitott ablakban a kötéssel,ott kötöttem mert el nem mehettem,nos mondja a kedves nő ,azóta megtanultam én is kötni mert biztos csak jó lehet ha valaki még a hidegben sem tudja letenni .Igen csakis jó lehet.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr751370454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása