HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.05. 03:16 sárkányszív (törölt)

Hajnali három.

Címkék: hajnali három.

Eddig tartott az éj számomra ,nem sok,és már egy órája forgolódok,fogalmam nincs miért írok,vagy minek?Hiszen ez nem téma .De ..lehet a hold a hibás ,este annyit néztem  fotóztam ,lehet megzavart.Hallottam mostanában azt is róla ,sok vizet találtak,nála.Szerintem ,ő azt nem adja.  Bármennyire szeretnék némelyek ,mert szeretnék ,hallom értem .És hogy vajon van e hatása az emberi szervezetre? Hiszen ez nem létezik hogy kérdéses legyen! Mindenki hallotta már azt a szót hogy ,holdkóros  na ez nem egy viselkedési forma ,ez a hold hatása egyes személyekre ,a  legérzékenyebbekre.

Emlékszem még a holdra szálláskor milyen hangok voltak,lehet kacsa az egész,mer állítólag amatőr rádiósok fogták az adást a holdra szállókét. És úgy mondta az egyik ürhajós ,úr Isten a hold másik oldala tele van idegen űrhajókkal.Igen abban az időben ez téma volt ,és vajjon miért nem mentünk azóta sem oda?Vagy most már bátrabbak lesznek,vagy van valami ami nagyobb önbizalmat ad ?Nem tudni ,de érdekes.

És az emberi test nagy része vízből áll ,és mint tudjuk itt van az ár -apály jelenség, és a női ciklusok, ez nem kérdéses ,mármint a hatása a holdnak az emberre.

Sőt a mindenségre is ,mert minden mindennel össze függ.

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr521428230

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Echar un vistazo a este sitio web 2018.02.21. 08:00:35

Olaszlecke – Pálffy Pince Káli Fekete-hegy Olaszrizling 2016 - A Borrajongó

Trackback: pequeñas flores rojas resumen 2018.02.04. 21:32:57

Redőny típusok - Ötletes Blog - Ötletek és Hírek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása