HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.27. 09:14 sárkányszív (törölt)

Vasárnap van.

Címkék: vasárnap van.

Már öttől elkezdtem a fordított napom ,nem délután írok ,most cincognak az egerek!! És milyen jó érzés! Neki is ilyen lehet? Ha elmegyek ,és egyedül van,biztos örül a szabadnapnak.Igen ,lehet.Jó is így, nem kell egymást gúzsba kötni.Már fő az ebéd  ,egyszerű ma székelykáposzta lesz ,azért hogy tudjak lazsálni,írogatni,mint egy kölyök,Isten bizony szörnyű vagyok ,ez nekem nem ujj,én tudom ,de ha esetleg valaki nem tudná,most közlöm. Belátom én,de magam megtagadni nem tudom ,pedig az lenne az igazi,most misére készülök ,nem kellene előtte gyónni.De én ilyen kótya vagyok.

Ma minden gyönyörű,örülök a szépnek,szeretm a jóidőt,lehet kirándulok.Még nem biztos majd a főnököm eldönti ,sajnos esni nem fog nem bánnám azt sem ha eláznák,csak a drága földanya kapna Isten áldott vizéből ,minden meghal,kiszárad a fák hervadtak sóhajtanak.

Uram segítsd a nyomorultakat.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr51409981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2009.09.27. 14:50:33

A szárazság is van olyan nagy úr, mint a nagy esőzés...sajnos. Egyik sem jó.

sárkányszív (törölt) 2009.09.27. 15:16:26

@őszecske: ha mértékkel van az jó,de nem mindig sikerül ,legalább is mi így gondoljuk?

tanillati (törölt) 2009.09.27. 15:17:25

Ha ránk lenne bízva ,mi lenne itt?
süti beállítások módosítása