HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.20. 18:22 sárkányszív (törölt)

Életképek.

Címkék: életképek.

Esküszöm nem tudom most mit is akarok ,minek vagyok itt?De előbb utóbb rájövök,csak ne nyávogás ,meg siránkozás legyen a vége,mert az ember már saját magát lehúzza.Ja már tudom ,tettem egy kört a konyhába és némi kajával vissza térve ,rögtön visszajöttek hulló gondolataim.Elhatároztam beveszem jó Máré várát, segéderőkkel egy hete ,nem ment a projekt, eső esett ,de nem akármilyen az összes leszakadt,de..csak ott! Máshol nuku. Egy szem víz sehol.Bevétel elmaradt mint ázott kutyák jöttünk le hegymenet a vár különben is zárva volt ,pedig egy kis száraz jó lett volna.

El múlt egy hét ujra kiírtam a pályázatot,hegyre fel,utánam ,vagy előttem ki hogy bírja na mondom most nincs menekvés süt a nap jól bírom magamat ,mindenki serény ,megyünk fölfelé.Csak egy bibi mégis volt én fotózni is szerettem volna ,ha ez kívánság lista lett volna .De nem ,most lemerült az elem.Tudomásul vettem .Néztük a gyönyörű őszi tájat ,ültünk a padon beszélgettünk,jó volt ez így is .DE,jön még a  Vasárnapra Vasárnap! A következőn nincs menekvés mindennek össze kell jönnie.Úgy döntöttem,jó ugye.Milyen fenséges vagyok.

De egy ,á nem egy, de a nagy baj az hogy nem láttam az én kedvencem a szép Clarkot és Lanácskát.Hah,szegény szivem hogy viseli el ? Ja sehogy ,már útközben rakoncátlankodott ,mondom álj meg ,rosszul vagyok szédülök, ülve ez is csoda ,ilyen nem volt, azt mondja álj félre nem tudnak tőlled elmenni.Azonnal mataharit követek el.(tudom ,harakiri) De a hecc..én még féllábbal a sirban is viccelni hülyülni fogok.Tudom rossz szokás de már meg van álapítva az ilyen ember szvangikus.Ráadásul tudományos is vagyok.Na. Magamból már elég megyek nézem a másét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr301395014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása