HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.03. 21:48 sárkányszív (törölt)

Abba hagytam.Abba hagytam?

Címkék: abba hagytam.abba hagytam?

Nem .ne is reménykedjek ,és más sem ,ez örök és múlhatatlan ,de egyben boldogító is ,vidám leszek már tőlle,tudok vele  gúnyolódni, ez is haladás ,nos ez a tényállás.Nem ,nincs nekem ebből semmi hasznom ,de kevesebb sem vagyok tőlle ,sőt ! Igaz idegesítő ,másnak .

Aki írta ezeket a bolondító verseket ,tudott valamit,valami varázsszót ,ó ha tudnám ,ha meghagyta volna ,már elmúlna mert elmondanám a szót.De ő komoly volt mindig és tartózkodó ,viszont az írása olyan fülbemászó, bár mit írt ,vidámat, komolyat ,mindig volt benne olyan ami megfogott.

Hogy hogy találtam rá? Hibás egy illető aki alapított egy klubbot a rajban és azt mindta legyen mennél több ismerősünk,és már ő sincs ,valahol van,nos a jó tagok neki estek mindenkinek "akarsz az ismerősömlenni" cimkével, mint akullancs,azóta nem ,nem és nem ,elég nékem ami van ,mármint ismerős .Fontos hogy megszoktam őket ,és úgy ahogy vagyunk itt a keltetőben.De nékem nem megy a sok névvel való manipulálás ,nem szeretem ,nem kell.Egy legyen és őszinte.De tudom ez lehetetlen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr601425766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása