HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.08. 18:50 sárkányszív (törölt)

Csak belestem az ablakon.

Címkék: az csak belestem ablakon.

Esküszöm nem akartam rosszat,csak olvasni mert tetszett amit láttam ,bár nem így indult a dolog de van tanulság ,nem vagyunk egyformák és ez a jó.

Nem is akarok senkire hasonlítani .És rám sem hasonlítson senki.

Sőt nem is érdekel már senki.Hazug dolgok,hazug emberek ,önzők vagyunk.Minek ragozni. Gyönyörű volt a mai nap,csak nagyot csalódtam a fényképezőgépemben.

Ugyanis kaptam egy kicsi gépet,és hiába van most ,nézem messziről.Aki adta messze van.Onnan nem lehet tanulni ,telefonon nem értem .Meg másképpen sem .Sőt félem.A számító géppel is így voltam ,néztem és már kezelni akartam egy vágó szerszámmal ,nos ezzel is így vagyok ,hiába van papíron ,le van írva a haszut mafor.Nem és nem merem,,vagy csak félek hogy lemerül, hogy mit tudom én mit csinál,de olvasgatom.A nagyon segítést nem bírom ,én úgy szeretem ,ha saját magam .Ha már értem ,de még nem értem,sőt magammal sem viszem.Ezt sem értem.Szerintem én semmit nem értek,pedig milyen nagy vágyam volt ez a kicsi gép,de szorít a torkom,szégyellem a butaságom ,vagy nem is?

Mostmár ezt sem tudom.Én vagyok a nemtudomka.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr541369330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2009.09.10. 18:43:35

Elhiszed nekem, egy évvel ezelőtt mikor kaptam a fényképezőgépem, teljesen kétségbeestem, hogy soha nem tudom majd megtanulni? Most meg már annyira egyszerűnek tűnik az egész gép kezelése. Már vele is alszom, annyira hozzám nőtt! :)
süti beállítások módosítása