HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.26. 18:52 sárkányszív (törölt)

Ez a nap is elmúlt.

Címkék: a nap is ez elmúlt.

Nagyon szomorú voltam ma ,de nem értem az okát,bár estefelé már elértem a megértéshez.De ez sem jobb ,jobb most nekem hallgatni ,elmenni.Semmi de semmi nem ,nincs itt, ami marasztaljon .Hogy akkor minek vagyok itt? Vagyok mert lettem és valahol lennem kell.Luk van a lelkemben.Lé luk.Jó. majd mondogatom. Olvastam valamikor,most kerestem ,nem lelem.Ennyi az eszem.Nem igazán jó nekem másokat olvasni ,mindig befolyásolja az életem.Nem ,senki kedvét szegni , vagy elvenni ,nem akarom.Csak a hangulatomhoz illő blogot keresem.

Akit nem ismerek. Az a jó ,nem tudok semmit ,nem látok semmit csak olvasom és talán egy kicsikét elvagyok.Ugye ,hol vannak a csillagfényes nyári éjszakák? Mikor szaladtam be ,leírni ,megírni ,nézze más is ,mert gyönyörű.

Most nincs olyanom .csak..vagyok.Ma láttam egy kártya lapot ,nem magamnál,én megfogadtam ,betartom ,nem kell.A magányról  szólt a lap, a blogon ahol előfordultam.Lehet ,igen sőt biztos az vagyok.De nem mindig érzem annak magam.Vajon ,más van így ezzel? Mert némely ember lekezel, és,én ugye most ülök a sarokban ,mint  mondtam is ,és rágódok a dög kártyán, hiszen megfogadtam nem figyelek  a jóslásra,és tessék.Különben a minap ,mikor oly őszintén,vagy inkább bután ,kifejeztem milyenek vagyunk ,jó az talált ..nállam ,másnál én nem tudhatom.Tehát  az a sor ,megint helyesbítek és elnézést kérek, magamra mondhatom a jelzőt mit írtam ,de mást megsérteni nem akarok, és nem szeretnék.Ez nem játék. Minden ember egy egyéniség,mit megsérteni nem akarok ,tehát módosítom magam, és kérem elnézésteket,mert hűbele voltam megint. És most jó éjszakát mindenkinek.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr661409107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2009.09.26. 19:19:31

Nem is tudtam, hogy valaki megsértődött rád!
Tulajdonképpen te egy tisztaszívű emberke vagy. Mindenki egy egyéniség. Jól írtad.
A jóslatokba jobb nem belemenni.
Jó éjt neked is.

tanillati (törölt) 2009.09.26. 23:17:20

@bokapiri: Édes vagy ,de én csak erre döbbentem rá ,hozzám nem szólnak, nem is kell, nem azért írom ,rájöttem helytelen tett volt.Hát ezért.Nem emberke ,édes kicsim én egy undok nő vagyok.
süti beállítások módosítása