HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.25. 16:14 sárkányszív (törölt)

Napok óta eszemben járt ,Bujtor István.

Címkék: napok jár. óta eszemben bujtor istván.

Igen, napok óta Ő jár az eszemben.Most olvasom a címlapon annak az ellenkezőjét amit tegnap közöltek!! Akkor most mi történt? Nem értem.Eszemben jutott régen, vajon hogy van ,semmi hír rólla!Pár napja kérdeztem is itt a blogban, hol máshol,pórnép nem jut más forráshoz.Nem, nem elégedetlenkedem mert nekem legalább ez van.De ki a megmonhatója mi volna jobb.

Hát elment a Nagy SZINÉSZ! Béke legyen vele. Én már elmondtam érte az Úr Angyalát. Miért pont azt? Nem tudom .Talán mert elfogott a szánalom.Élhetett volna még.Nem, én ezt nem tudom, a hogyan s miért, tudni nem az én feladatom.

Én annyit tehetek és azt megteszem elköszönök .Bujtor István- Isten veled.

Atyám! Kezedben ajánlom az Ő lelkét!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr951406745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.09.26. 14:04:02

Nagyon szerettem őt, sajnálom, hogy ilyen fiatalon kellett elmennie!

sárkányszív (törölt) 2009.09.27. 08:41:15

@ildsisy: Mindig megráz a dolgok folyamata,mikor nagyon visszavonhatatlan.Béke vele.
süti beállítások módosítása