HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.10. 16:39 sárkányszív (törölt)

Ma utálom a kereket.

Címkék: a ma utálom kereket.

Nem szeretem a rossz napokat ,sem semmit ami rossz.Valahogy  régen ha néztem egy filmet

,mert a kétforintot  nehezen de megszereztem a nagyimtól ,neki volt egy zsebkendője abba

,ill. annak a sarkában volt bele kötve kicsike pénze ,de ha én kérdeztem ,nem volna e,volt

mindig volt kétforintja ,pedig az akkor egy kenyér ára volt és a nagyinak cipője sem

volt,legeltette a tehenet én mentem a pénzén moziba ,nos ott tartottam a rossz,igen

soha nem szerettem ha egy film úgy ért véget hogy nem volt jó vége ,nekem kellett a jó

befejezés, ha másként nem ment haza úton kigondoltam ,hogyan miképpen lett volna jó.

És mit kellett volna tenni ,ne kerüljön olyan helyzetben a hős vagy nem hős de a

szereplő.Bizony sok történetet fejeztem be gondolataimban  ,hogy a film

vége nekem is tetszen,és a fő hős ne szenvedjen.Igazi mély érzelmeket,átírtam a történetet,úgy ahogy én akartam,gondolatban azt szabad,szabad az akarat,ezzel ellátva 

némelyik  hősömet,de a befejezés mindig siker lett.Sajnos az élet is olyan ,nem vidám

és nem értem hogyan .Én iparkodom ,szebbé tenni de valahogy mindig utolér ,hogy közbe

kell lépni,ezért  most ,csak azért is akarok egy szebb befejezést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr1001373279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása