HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.10.08. 16:04 sárkányszív (törölt)

Ez nem való nekem.

Címkék: nem ez való nekem.

Nem voltam itthon,temetni voltam. Rokont. Ez nem kellemes kirándulás ,két nap alatt megjártam ,és megrágtam a minapi esetemet is az indapasson,nem ,emberek ez nem depresszió, csak ettől többre tartom magam ,hogy hogyan tovább majd eldől benn a szívemben ,ami fáj ,nagyon ,igaz sejtem kitől kaptam a kedvességet, kik szórakoznak ,csináljátok ,nyugodtan ,de nem velem ,igaz rossz kedvem volt,  magam sem tudom ,de majd megtudom ,emberek akiket szeretek ,mint embertársamat, jó kissé talán ,vagy nagyon nem kellő hangot ütöttem meg De.Bocsánatot kértem.Feketén fehéren .És mégis valaki, megadta a kegyelem döfést,itt vagyok ,holott nem kellene már itt lennem ,mondják a fiatalok de.. aki a legelemibb udvariassági szabályt sem tartja be, sőt gyűlölettel van tele,aki azt írta 109 éves ,úgy ált az adatlapon akkor!!Azóta nem néztem és nem is fogom. Szerintem! Úgy hogy többet számolva  magamban ,kijelenthetem, ilyen helyekre én nem szeretek járni ,pedig egész jól elvoltunk,mókáztunk ,viccelődtünk,mert az alap az álmatlanság ,ez volt a téma ,először.De ha ez ment könnyen a viccelődés  bár volt ki sokkal többet is tudott , és más dolgokhoz is értett ,ő csak a vicc kedvéért jött. És van egy szomorú sejtésem olyan vagyok mint a számító gép ,nos nem olyan okos ,de bizonyos kijelentések után  eldurvult a dolog ,sokat gondolkoztam és ide érve a géphez ,három nap után,kijelenthetem ,vizsga volt a Passon! És megbuktam többed magammal,én érzékenységből ,mások emberségből. Hogy hogyan tovább?Én még nem tudom ,de szerintem nem is fontos. Kicsi vagyok én ahoz  hogy számítsak,vagy hiányozzak valakiknek,jó rájöttem már butaság volt azt elképzelni hogy mindenki saját képével fog szerepelni,hiszen annyi féle ember van jó ,rossz ,most is az adatokkal ,értem ezt nem lehet,megnem is érdemes mert kell a diszkréció a titoktartás,nem ezt nem lehet másként ,értem én ,elgondolni is rossz ,hová vezetne a dolog.

Szóval néha nem árt a gondolkodás,ha megy , de másnak is lehet,csak egyet nem értek ,jó is volna ,szóval nem értem ,miért jutotunk oda ahová jutottunk. De késő bánat .De a kijelentést nem értem most sem ,mi van a fénnyel?

  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr961436705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása