HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.08.19. 13:11 sárkányszív (törölt)

Beszállás,indul a kerék.

Címkék: a beszállás indul kerék.

Születünk,jövünk és keressük helyünk.Meghatározó születésünk helye,sőt lehet ideje is.A csillagok állása a szülők státusza,minden minden a kis jövevény előnye vagy hátránya Hallottam kedves ismerősömtől hogy ő honnan vette nem tudom de tetszik,hát leírom.Mielőtt a lélek a földre jön választhat szülőt magának és a sorsát is látja előre.Tehát nekem ez nagyon tetszett ,ezt elfogadom.Milyen nagyszerű dolog ilyet csak hallani is.Végig gondolva nagyon szép.Fogékony vagyok az ilyesmire .Minden jöhet ami szép.Mármint lélekben szép,érzem én az ízét a mondottaknak.Akkor még ott a kezdeteknél,nincs a lélekkel a kapzsiság ,a harács az önzés- tehát tiszta  és szép.Jó. Ez nagyon nagyon..

Csak most így átgondolva és leírva ,kicsit hátrahőkölök .Mi történik velünk a kettő között?

Az biztos megyen a kerék és úgy jön hozzá az adalék,akinek több van tarsolyában ,lehet nem minden fokon,néha ez az kihullik,vagy gazdagodik valamivel ,és emelkedik időben és minden téren nem mondom ,nem mondhatom hogy jellemben is ,de miért ne? De nem venné észre? Mikor embertársát lenézi,kedvesség helyett lekezeli, ordít vele,hogy fájhat Istenem.Talán ,nem is talán biztos a sorsot ő maga úgy választotta hogy itt dolga van ,ezt meg kell tennie,itt rászorulnak segítségére,válalja és ez nagyszerű lehet.Ki szebb és jobb helyzetben érkezik,kényeztetik,kiemelik, lehet neki itt kell bizonyítania mennyire emelkedik felül  önmagán.És ha hajlik a kerék lefelé,szépen csendben észre sem veszed,deresedik őszül a hajad.Már nem vagy olyan aranyos cukisá, már nyüg ez az fáj.Akkor jön a neheze,az eleje a könnyebb,kicsike kedves,a vége  az egyedüllét,igen mindenki egyedül lesz ahogy érkezik.Vallom és hiszem ez így is szép ,mindenki ahol van tegye hozzá tehetségét ,és így kerek a kerék.

Talán elérkezünk oda is hogy úgy érezzük kevés ,nekem több jár ,bizony úgy jövünk erre a világra hogy az előzményekre cseppet sem emlékezünk.Látok orvosokat ,szép kezüket össze teszik,tisztelik a másik teremtményt ,vállalják a lehetetlent de megpróbálják,és hisznek ,igen van bennük hit! Ezt látván először nem akartam hinni a szememnek,de rájöttem ilyen pillanat ajándék,ezt meglátni a másik életében ,különösen szép.Elszégyelltem magam és elgondolkoztam

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr191323359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása