HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.08.28. 18:07 sárkányszív (törölt)

Megyek dolgozni!!

Címkék: megyek dolgozni!!

Miért is ne ,benevezek istenuccse ,ennyi pénzért mit kapnak ezek a pozicióba kerülők, talán nekem is megéri kiváltani az erkölcsi bizit. Miért nekik van? Halkan kérdezem ,de ha kiírták a pályázatot megyek!!Senki nem tarthat vissza kalaúz voltam ,váltót is kezeltem ,jegyet is adtam ,a pénzt is számoltam!!

Sőt nem telt el nap hogy rovancs és elszámolás ne lett volna ,akkor mitől féljek az éretségi vizsgám még csak csak megvolt, az utasok humánpolitikáját ismertem ,annyi emberrel voltam kapcsolatban ,munkaidőmben  és nem volt semmi gond ,nem kértem ,nem kaptam végkielégítést,sőt !! Kicsi lánykám még én tápláltam ,minden forduló után hozta  hozzám   Édesanyám   a végállomásra hogy enni adjak neki.

Így végeztem humán munkám,szerintem már alább nem adnám, nem adhatom! Negyven éves munkám díja  ötvenezer forint,kell ez a kis kiegészités. Hát megírom pályázatom, ha ezt így végezni lehet, emberek pályázzunk,de nem el,hanem a pozicióért,fel a fejjel.Van reményünk,minden lehetséges.És Annácskát is ott láttam ,így már értem!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr651344657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.08.28. 19:13:09

Na: ez a felháborító, vérlázító, aki 40 évig gürizett, mint egy állat, annak ennyi a megérdemelt jussa! Minden felsőbb vezető szégyellje magát, akárhogy is baltázták ezt el, ennyit ér egy ember több, mint fél élete?...ebből éljen meg, miért kell egy nyugdíjast pl. már eltemetni????????? Szeretne élni,pihenni, gyerekeit, unokáit segíteni. És akkor menjen el dolgozni, sokszor félbetegen...hogy kiegészítője legyen.
Persze, ha kap olyan állást, amit bír is csinálni 60 évesen...
süti beállítások módosítása