HTML

A nagy körhinta.

Majd ahogy forog a mókuskerék ,ami egyszer fenn egyszer lenn.

Friss topikok

  • kicsi bogár: Mivel reggel van, így köszöntelek: Szép jó reggelt! Remélem jól aludtál és nem fáztál? Hideg van, ... (2009.10.21. 09:26) Bejöttem!!
  • sárkányszív (törölt): @Lajka: Jó majd elmegyek és megszánkóztatlak ,így jó? (2009.10.20. 20:21) Erzsébetre itt a Tél?
  • sárkányszív (törölt): @kicsi bogár: Hasonló jókat. (2009.10.20. 20:18) Csak vagyok.
  • őszecske: Szerencséd volt!.. (2009.10.10. 07:52) Van egy pillanat.
  • tanillati (törölt): @ildsisy: Szeretem nagyon a történelmet ,az ókorit ,az ujjkorit ,mind.Köszönöm szavad. (2009.10.05. 10:10) Kirándultam.

Linkblog

2009.09.02. 13:56 sárkányszív (törölt)

Igazán szép.

Címkék: igazán szép.

Most jó bejönni mert minden tiszta ,bár igazából annyira nem szép de a tiszta az tiszta ,nem arany ,és nem koloniál,csak olyan szedett vedett ,de jó,minden jó így ahogy van .Nem sírni akarok most kivételesen csak örülni valaminek mint a munka gyümölcsének ,múlandó ez is ,de milyen hamar.Egy két nap és vége gyere hamar hogy lásd Te is ,milyen ügyesek voltunk ,igen a párommal sokat dolgoztunk,azt még bírunk együtt,jó,jó.Itt álj meg .hangyaboly,túl sok vagy.

Minek? csak hogy pihentesd a szádat mert már elég ,túl nagy ,és folyton szalad ,igen én ilyen szaladgálós vagyok ,Isten tudja hová,merre szaladok, mondtam kolostorba  vonulok azt mondta a vőm ,az jó lesz ,csak először vegyek valamilyen szabályozót mert kiszekírozom a sok kolostor lakót!Jajj nekem ,micsoda kritika én téged nem bántottalak soha ,és nemcsak téged de mást sem ,ha nem adott okot!De az oknak nagynak kellett lennie.Mert esküszöm én nem kezdem sose,na már esküszöm is ,jajjaj mi lett belőlem ,mosdatom a szerecsent.

Nem baj,ilyen félművelt fejjel tehetem,látjátok már kezdem ,nem bírom a kritikát igaz én sem sűrűn használom.Sebaj tóbiás,a munka után jót főztem ,töltött paprikát még én is ettem,ami nagy teljesítmény mert én most az állat orvosi lovat alakítom.És azt mondja férj uram -jó mi? Hihi,furcsa felállás ,ki is főzte ezt az ebédet ,így mindjárt más.Mindenkinek jó étvágyat az ebédjéhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsoretetszikeselsorenem.blog.hu/api/trackback/id/tr371355311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása